TWO REASONS

Drága, türelmes, édes Olvasóim!
Nem szeretnék óriási beszédet tartani arról, hogy miért nincs rész egy ideje és miért nem lesz még egy kis ideig. Csak elmondanám azt a néhány - szám szerint kettő - okot.
1.: Elvesztettem a pendrive-ot, amin a részek rajta voltak. Tudom, tudom, béna vagyok, elmehetek a picsába, meg minden. De ez van. Kerestem, nem is kicsit, de nincs meg, úgyhogy úgy döntöttem, várok egy kicsit, aztán ha majd elfelejtem, hogy egyáltalán létezett is az a drága pendrive, majd előkerült. Mert tudjátok, hogy van: ha keresel valamit, az egyszerűen holt biztos, hogy nem lesz meg egészen addig, amíg el nem feledkezel a létezéséről. Szóval nincs meg. Nem meglepő, csak hoztam a formámat, ilyen vagyok; mindent elvesztek. De tényleg. MINDENT.
2.: Nem vagyok... tökéletes állapotban. Nem akarom részletezni. Ami titeket érint, hogy nem vagyok írás képes. Ihlet van, de nem tudom rávenni magam az írásra. Próbálok tenni a problémák ellen, próbálok segítséget kérni, már csak azért is, mert hiányzik az írás... és minden, amit csináltam még azelőtt.
Igyekszem mindkét okot megoldani. Addig is remélem vártok egy kicsit. 
És sajnálom.
x; CHANEL

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése